RuleBook KIDS

1 lipca 2023

Przeszkody kategorii KIDS zostały przygotowane w taki sposób aby każdy młody miłośnik ruchu na świeżym powietrzu był w stanie sobie z nimi poradzić!
1. PĘTLA Z OPONKĄ
175 metrowa pętla, którą zawodnicy maja za zadanie pokonać z obciążeniem w postaci opony.
1. PĘTLA Z OPONKĄ
2. DOMKI KLATKI
Przeszkoda składająca się z rzędu "klatek" skonstruowanych z podkładów kolejowych. Zadaniem zawodnika jest wejście do klatki i wydostanie się z niej po drugiej stronie. Przejście odbywa się naprzemiennie górą lub dołem konstrukcji.
2. DOMKI KLATKI
3. SZYBKIE NÓŻKI
Szeroka droga usypana z opon. Zawodnik pokonuje trasę pomiędzy taśmami znaczeniowymi.
3. SZYBKIE NÓŻKI
4. RUROCIĄG
Przeszkoda składa się z rur o średnicy 80 cm i długości 6 metrów, zamocowanych skośnie na metalowej konstrukcji. W środku rur znajduje się opuszczona z góry lina. Zadaniem zawodnika jest wejście do rury na dole konstrukcji i podciągając się na linie, wejście na samą górę, a następnie zejście w dół po konstrukcji.
4. RUROCIĄG
5. CZOŁGANKO
Zawodnik przeczołguje się pod zasiekami. Długość przejścia to ok. 20 metrów
5. CZOŁGANKO
6. MONKEY BAR
Zadaniem zawodnika jest pokonanie konstrukcji jedynie za pomocą rąk. Poprawne przejście rozpoczyna się poprzez chwycenie obiema rękoma pierwszej rurki, a kończy poprzez chwycenie obiema rękoma ostatniej rurki, oznaczonej czerwonym kolorem. Rozstaw rurek to ok. 50 cm. Niedozwolone jest podpieranie się na ziemi, korzystanie z elementów konstrukcyjnych i rusztowań.
6. MONKEY BAR
7. LENIUCHOWIEC
Lina zawieszona poziomo do podłoża. Zawodnik pokonuje ją przy użyciu rąk i nóg, zwisając równolegle do ziemi. Pokonywanie przeszkody należy rozpocząć z linii wyznaczającej start, zakończyć za linią wyznaczającą koniec przejścia. Niedozwolone jest podpieranie się o podłoże.
Dzieci w kategorii wiekowej 8-9 lat i 10-12 lat przechodzą z Leniuchowca bezpośrednio na Low Rig bez dotykania podłoża!
7. LENIUCHOWIEC
8. LOW RIG
Kids 6-7 lat nie wykonują tej przeszkody!
Zawodnik pokonuje przeszkodę złożoną z wiszących elementów (ringi, obręcze, chwyty) za pomocą rąk i nóg. Przechodzenie przeszkody należy rozpocząć od pierwszego wiszącego elementu. Aby przejście zostało zaliczone poprawnie, należy uderzyć dłonią w dzwonek znajdujący się na końcu konstrukcji. Niedozwolone jest podpieranie się na ziemi, chwytanie elementów konstrukcyjnych oraz taśm, na których zawieszone są elementy przeszkody.
8. LOW RIG
9. SLIDE
Zjazd wodny.
9. SLIDE
10. SPACER FARMERA by THORN FIT
Zadaniem zawodnika jest przeniesienie elementu z obciążeniem po wyznaczonej trasie i odłożenie go w wyznaczonym miejscu. Obciążenie podzielone jest na dziewczęce oraz chłopięce.
10. SPACER FARMERA by THORN FIT
11. RÓWNOWAŻNIE
konstrukcja składa się z belek, które należy pokonać przechodząc po nich bez dotykania podłoża. Niedozwolone jest podpieranie się na rękach.
11. RÓWNOWAŻNIE
12. KING KONG
Przeszkoda składa się z ringów zawieszonych na długich taśmach. Zawodnik rozpoczyna pokonywanie jej z wyznaczonej linii, a kończy uderzając dłonią dzwoneczek po drugiej stronie konstrukcji. Niedozwolone jest korzystanie z elementów konstrukcyjnych i taśm mocujących oraz dotykanie ziemi.
12. KING KONG
13. ŚCIANA
Drewniana ściana, którą należy pokonać górą. Niedozwolone jest omijanie przeszkody oraz korzystanie z elementów konstrukcyjnych.
13. ŚCIANA