RuleBook

Biegun OCR Games

Przeszkody zostały przygotowane w taki sposób aby każdy miłośnik ruchu na świeżym powietrzu był w stanie sobie z nimi poradzić. Sprawdź co czeka Cię na trasie!
1. CZOŁGANIE
Zawodnik przeczołguje się pod zasiekami. Długość przejścia to ok. 20 metrów. Niedozwolone jest wstawanie w trakcie pokonywania przeszkody.
1. CZOŁGANIE
2. CUMA
Zawodnik wspina się po linie do wyznaczonej wysokości - około 6 metrów. Zaliczeniem przeszkody jest uderzenie dłonią dzwonka na górze. Niedozwolone jest zeskakiwanie z góry liny.
2. CUMA
3. ORKA Z ŁAŃCUCHEM
Zadaniem zawodnika jest przeciągnięcie łańcucha z punktu A do punktu B. Obowiązuje podział ciężaru na damskie i męskie.
3. ORKA Z ŁAŃCUCHEM
4. B-WALL
Pionowa ściana o wysokości 260 cm. Na wysokości 205 cm znajduje się szczelina o szerokości 8 cm umożliwiająca zaczepienie się ręką, a następnie włożenie buta. Niedozwolone jest chwytanie krawędzi ściany.
4. B-WALL
5. GDGD
Szereg pionowych ścianek, które należy pokonać górą lub dołem, w zależności od oznaczeń. Niedozwolone jest omijanie ścianek bokiem.
5. GDGD
6. NIESPODZIANKA
Przeszkoda niespodzianka 🙂
6. NIESPODZIANKA
7. CLIFFHANGER
Konstrukcja to dwie ukośne powierzchnie połączone ze sobą na szczycie. Powierzchnie wyposażone są w stopnie – parapety. Zawodnik pokonuje przeszkodę jedynie przy użyciu rąk, wspinając się po parapetach od wewnętrznej strony konstrukcji najpierw na górę, a następnie w dół. Wykonywanie zadania należy rozpocząć i zakończyć na pierwszym parapecie od dołu. Niedozwolone jest chwytanie elementów konstrukcyjnych, innych niż parapety, zeskakiwanie z poziomu innego niż najniższy parapet. Mężczyźni rozpoczynają od najniższego parapetu, wspinają się po kolejnych trzech, schodzą do samego dołu przy użyciu tych samych parapetów. Kobiety rozpoczynają od najniższego parapetu, wspinają się o jeden wyżej i schodzą do dołu przy użyciu tych samych parapetów.
7. CLIFFHANGER
8. ŚCIANA NABIEGOWA
Ukośna ściana wyposażona w poprzeczną belkę. Zadaniem zawodnika jest wbiegnięcie na szczyt ściany oraz zejście po jej przeciwnej stronie przy pomocy rur tzw. zjazdem strażackim.
8. ŚCIANA NABIEGOWA
9. NIESPODZIANKA
Przeszkoda niespodzianka 🙂
9. NIESPODZIANKA
10. LOW RIG
Zawodnik pokonuje przeszkodę złożoną z wiszących elementów (ringi, obręcze, chwyty) za pomocą rąk i nóg. Aby przejście zostało zaliczone poprawnie, należy uderzyć ręką w dzwonek znajdujący się na końcu konstrukcji. Przechodzenie przeszkody należy rozpocząć od pierwszego wiszącego elementu. Niedozwolone jest podpieranie się na ziemi, chwytanie elementów konstrukcyjnych oraz taśm, na których zawieszone są elementy przeszkody.
10. LOW RIG
11. SNAKE
Przeszkoda składa się z belek ułożonych skośnie do góry, jedna obok drugiej w odległości 50 cm i kolejnych ułożonych symetrycznie ale ukośnie do dołu. Zawodnik pokonuje przeszkodę przechodząc naprzemiennie raz górą, raz dołem. Niedozwolone jest podpieranie się o elementy konstrukcyjne oraz ziemię.
11. SNAKE
12. PĘTLA Z WOREM
Zadaniem zawodnika jest przeniesienie obciążenia po wyznaczonej trasie i odłożenie go w wyznaczonym miejscu. Obciążenie z podziałem na kobiece i męskie.
12. PĘTLA Z WOREM
13. NIESPODZIANKA
Przeszkoda niespodzianka 🙂
13. NIESPODZIANKA
14. MONKEY BAR
Zadaniem zawodnika jest pokonanie konstrukcji jedynie za pomocą rąk. Poprawne przejście rozpoczyna się poprzez chwycenie obiema rękoma pierwszej rurki, a kończy poprzez chwycenie obiema rękoma ostatniej rurki, oznaczonej czerwonym kolorem. Rozstaw rurek to ok. 50 cm. Niedozwolone jest podpieranie się na ziemi, korzystanie z elementów konstrukcyjnych i rusztowań.
14. MONKEY BAR
15. NIESPODZIANKA
Przeszkoda niespodzianka 🙂
15. NIESPODZIANKA
16. SYZYF
Przeszkoda polegająca na przeniesieniu/ przetoczeniu betonowej kuli po zatwierdzonej pętli wyznaczonej palikami/ taśmą. Kule podzielone są na „męskie” (30 kg) oraz „damskie” (20 kg).
16. SYZYF
17. SANIE
Zadaniem zawodnika jest przeciągnięcie sani z obciążeniem z punktu A do punktu B. Obciążenie z podziałem na damskie i męskie.
17. SANIE
18. WAHLIWA
Przeszkoda to ruchoma ściana o wysokości ok 2 m. Zadaniem zawodnika jest przedostanie się górą na drugą stronę. Niedozwolone jest chwytanie krawędzi ściany.
18. WAHLIWA
19. ZEMSTA NEPTUNA
Przeszkoda składająca się z ukośnej cumy, po której należy dostać się na konstrukcję, pionowej siatki pod którą należy przejść oraz elementów wiszących na wysokości ok. 3,5 metra (kotwice, ringi), a także rzędu cum zwisających pionowo. W połowie konstrukcji znajduje się metalowa siatka, na której dozwolony jest odpoczynek (max. 30 sek.). Do pokonania przeszkody można używać rąk i nóg. Niedozwolone jest podpieranie się o ziemię, odpoczynek na siatce dłuższy niż 30 sekund.
19. ZEMSTA NEPTUNA
20. NIESPODZIANKA
Przeszkoda niespodzianka 🙂
20. NIESPODZIANKA
21. NIESPODZIANKA
Przeszkoda niespodzianka 🙂
21. NIESPODZIANKA
22. MONKEY BAR
Zadaniem zawodnika jest pokonanie konstrukcji jedynie za pomocą rąk. Poprawne przejście rozpoczyna się poprzez chwycenie obiema rękoma pierwszej rurki, a kończy poprzez chwycenie obiema rękoma ostatniej rurki, oznaczonej czerwonym kolorem. Rozstaw rurek to ok. 50 cm. Niedozwolone jest podpieranie się na ziemi, korzystanie z elementów konstrukcyjnych i rusztowań.
22. MONKEY BAR
23. NIESPODZIANKA
Przeszkoda niespodzianka 🙂
23. NIESPODZIANKA
24. PIRAMIDA
Przeszkoda składa się z siatki rozciągniętej na stalowej konstrukcji. Zadaniem zawodnika jest pokonanie przeszkody górą.
24. PIRAMIDA